citové výlevy emočnej rohožky

sobota 9. januára 2021

Vďačnosť za teba (A.) 💕

        Celý život som snívala o princovi na bielom koňovi. O niekom, kto ma zachráni, kto mi dá všetku lásku sveta, kto mi ukáže, aké je to byť milovaná. Celý svoj doterajší život som sa snažila takého princa nájsť. No miesto toho som stretávala len idiotov. Idiotov, ktorí ma mylne učili, že je v poriadku, ak im dávam všetku svoju lásku a oni mi ju opätujú minimálne, ak vôbec. Celý život som žila v domnienke, že to tak je v pohode. Že to je správne. Žila som v omyle.         V omyle, ktorý si mi ty vyvrátil. Do každého svojho vzťahu som šla naplno a s víziou, že teraz to vyjde. Vravela som si, že tak to má byť. A každý jeden vzťah skončil rovnako. Oči pre plač a srdce už toľkokrát zlomené a zlepené, bolo opäť na kusy. Potom si sa zjavil ty. Do nášho vzťahu som šla priznávam sa s jemnou skepsou. Bála som sa, aby sa to znova nepokazilo, respektíve, aby som to znova nepokazila. Bála som sa ukázať naplno svoje emócie, aby si si nemyslel, že som slabá, bála som sa akoby si na to reagoval. No ako sa ukázalo všetky obavy boli zbytočné. Ukázal si mi, že je v poriadku prejavovať emócie, ba čo viac si ma za ne neodsudzoval.         Ukázal si mi, že to, čo som mylne nazývala láskou, láska ani zďaleka nebola. Že láska nie je len o tom, že jeden z dvojice dáva a druhý len berie. Naučil si ma, že vo vzťahu má byť rovnováha, že láska by mala byť dávaná a prijímaná oboma stranami. Naučil si ma, že aj ja mám právo na šťastie. Ukázal si mi, že život vie byť skvelý a že na svete existuje chlap, ktorý chápe a akceptuje aj potreby svojej partnerky.         Od malička som snívala o princovi na bielom koňovi. A práve vtedy, keď už som prestávala veriť, že by sa taký našiel, si sa zjavil TY. Môj princ na bielom koňovi. Obrátil si môj život o 180 ° a zlepšil si ho o 1000 %. Nedokážem ani slovami dostatočne vyjadriť, aká som ti vďačná a čo pre mňa znamenáš.

S láskou 

Emočná rohožka 💭💭💭


0 komentárov:

Zverejnenie komentára